Նորից արթնացա

img_557

Մտքերը՝ Անի Ղազարյանի

Բարև, առավո՛տ, ես էլի արթնացա, ու դու ինձ ժպտացիր: Ես էլի արթնացա, ու արևը իր շողերը նվիրեց ինձ: Ես ուրախ եմ, որ ինձ հնարավորություն ես տալիս քեզ վայելելու, ուրախ եմ, որ նորից արթնացա: Իսկ երբ դուրս ես գալիս, չես ուզում  նայել տխուր մարդկանց դեմքերին: Մի՞թե ուրախ չեք, որ հնարավորություն ունեք  տեսնելու ամեն մի օր, մի՞թե  այս արևը ամենակարևորը չէ ձեզ համար: Մարդի՛կ,  մի՛ դժգոհեք  կյանքից, դուք ունեք ամեն բան, վայելեք այս կյանքը, որը մեկն է, միակը, և ինձ չեք կարող  համոզել, որ կյանքի իմաստը փողն է: Մի պահ  մոռացեք դրա մասին և ապրեք հիացած կյանքով: Մի՞թե  այս արևն ու լույսը կփոխեք փողի հետ: Բարև, առավոտ, ես էլի արթնացա և ես ուրախ եմ:

Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

